En Vreeswijk-kjenner vil neppe finne mye nytt, men dokumentaren om ham har fine øyeblikk.
Prima popkultur anno 2024.
«Olfas døtre» reflekterer over en kvinneundertrykking som får islamisme til å kjennes som en utvei til frihet.
«The Sympathizer» har eit genialt utgangspunkt for tidsrett satire, men er for ujamnt realisert.
Ei tidvis god og velspela filmatisering av Kim Leines «Kalak» bryt saman i ein klisjé.
Journalistikk ikkje politikk er brennpunkt i Alex Garlands «Civil War».
Kore-eda mister sin radikale nestekjærlighet av syne.
Ein heroisk flyktningfabel som òg åtvarar mot å reisa til Europa.
Ein utfordrande film om sjølvvald død gjev oss òg eit interessant generasjonsportrett.
Alle snakkar om psykiatrien, dokumentaren «The Recovery Channel» gjer noko med han.
«Monkey Man» er Anti-Gandhi.
«Ukjent landskap» gjer ein sørgande familie til eit ideal for familiesamhald.
Velkjent, flott og skummel «Ronja Røverdatter», men nydikta handling tilfører lite.
«Mr. Bates vs. The Post Office» fortel om grove maktovergrep og øydelegging av offentlege tenester.
Skeiv vinkel på Hammarskjöld.
Juliette Binoche og Benoît Magimel serverer smakfull hedonisme i påskefilmen «Pot-au-feu».
Radbrekking av Knut Nærums bok.
Engasjerende om barns sorg – av og med debutanter.
Amoralsk psykologisk thriller om utanforskap slit med å finna fokus.
Portrett av grønlandsk motstand.
Jeffrey Wright stråler sint i god fabel om stereotypiar.
Kelly Reichardts utøver regimessig balansekunst på høyt nivå i «Showing Up».
«No Other Land» er eit klaustrofobisk opphald på Vestbreidda.